이 기사는 미국 온라인 반려동물 사료 및 용품 시장에 관한 것입니다. 시장 성장과 그에 영향을 미치는 요인에 대해 논의합니다. 보고서는 반려동물 소유 증가, 가처분 소득 증가, 인터넷 사용 증가로 인해 성장할 것으로 예측합니다. 과제는 오프라인 상점과의 경쟁과 소비자 선호도의 변화입니다. Covid-19로 인해 반려동물 보호자가 매장을 피하면서 온라인 판매가 증가했습니다. - 편집자 주 -
The "The US Online Pet Food and Supplies Market: Size & Forecasts with Impact Analysis of COVID-19 (2021-2025 Edition)" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering.
"The US Online Pet Food and Supplies Market: Size & Forecasts with Impact Analysis of Covid-19 (2021-2025 Edition)", provides analysis of the US online pet food and supplies market, with detailed analysis of market size in terms of value, growth and segments.
It is important to note the demand for pet food and supplies has been witnessing significant acceleration post the advent of online channels backed by the constant customer requirement for convenient shopping.
편리한 쇼핑에 대한 끊임없는 고객 요구로 뒷받침되는 온라인 채널의 출현 이후 반려동물 사료 및 용품에 대한 수요가 급격히 가속화되고 있음을 주목하는 것이 중요하다.
The online pet food and supplies market can be segmented into pet foods and supplies. Pet foods products are divided on the basis of pets, product type, ingredients and price. Pet supplies on the other hand have been further classified into hygiene care supplies, medications and accessories.
온라인 반려동물 사료 및 용품 시장은 반려동물 사료 및 용품으로 분류할 수 있다. 반려동물 사료 제품은 반려동물, 제품 유형, 재료 및 가격에 따라 구분된다. 반면 반려동물 용품은 위생 용품, 의약품 및 액세서리로 더 분류되었다.
The US online pet food and supplies market is expected to increase at a significant growth rate during the forecasted period (2021-2025). The market is supported by various growth drivers such as surging pet ownership in the US, rising disposable income and continuously increasing urbanization. However, the market also faces some challenges such as tough completion from the offline pet food and supply players and vulnerability to changing consumer preferences.
미국 온라인 반려동물 사료 및 용품 시장은 예측 기간(2021-2025) 동안 상당한 성장률로 증가할 것으로 예상된다. 시장은 미국의 반려동물 급증, 가처분 소득 증가, 지속적인 도시화 증가와 같은 다양한 성장 동력에 의해 지원된다. 그러나 시장은 또한 오프라인 반려동물 사료 및 공급 업체의 힘든 완성과 변화하는 소비자 선호도에 대한 취약성과 같은 몇 가지 문제에 직면해 있다.
Online customization of pet food, Rising spending on pet food and supplies, increasing internet penetration across devices, vendors ensuring convenient availability through online channels and millennials evolving of millennial as lucrative customer segment for pet foods are some of the latest trends existing in the market.
반려동물 사료의 온라인 맞춤화, 반려동물 사료 및 소모품에 대한 지출 증가, 장치 전반에 걸친 인터넷 보급률 증가, 온라인 채널을 통해 편리한 가용성을 보장하는 공급 업체, 반려동물 사료에 대한 수익성 높은 고객 세그먼트인 밀레니얼 세대 등이 시장에 존재하는 최신 트렌드 중 하나이다.
The Covid-19 induced lockdowns and social distancing regulations have accelerated spending on pet foods and supplies through online channels. Pet owners are refraining from the shopping of pet products in-store as they are conscious about contracting the virus.
Covid-19로 인한 봉쇄 및 사회적 거리두기 규제로 온라인 채널을 통한 반려동물 사료 및 용품에 대한 지출이 가속화되었다. 반려인은 바이러스 감염을 의식하고 있기 때문에 매장 내 반려동물 제품 쇼핑을 자제하고 있다.
Moreover, the report also assesses the key opportunities in the market and outlines the factors that are and will be driving the growth of the industry. Growth of the overall the US online pet food and supplies market has also been forecasted for the years 2021-2025, taking into consideration the previous growth patterns, the growth drivers and the current and future trends.
또한 이 보고서는 또한 시장의 주요 기회를 평가하고 업계의 성장을 주도하는 요인을 간략하게 설명한다. 이전의 성장 패턴, 성장 동인 및 현재와 미래의 추세를 고려하여 2021-2025년 동안 미국 온라인 반려동물 사료 및 소모품 시장의 전체 성장도 예측되었다.
Amazon.com, Inc., Walmart Inc., PetSmart and PetCo Animal Supplies Inc. are some of the key players operating in the US online pet food and supplies market, whose company profiling has been done in the report. In this segment of the report, business overview, financial overview and business strategies of the companies are provided.
Amazon.com, Inc., Walmart Inc., PetSmart 및 PetCo Animal Supplies Inc.는 보고서에서 회사 프로파일링이 완료된 미국 온라인 반려동물 사료 및 용품 시장에서 활동하는 주요 업체 중 일부이다. 이 보고서 부분에서는 회사의 비즈니스 개요, 재무 개요 및 비즈니스 전략이 제공된다.
Key Topics Covered:
1. Executive Summary
2. Introduction
2.1 Pet Food and Supplies: An Overview
2.2 Online Pet Food and Supplies Market: An Overview
2.3 Types of Pet Food
2.3.1 On the Basis of Pets
2.3.2 On the Basis of Product Types
2.3.3 On the Basis of Ingredients
2.3.4 On the Basis of Price
2.4 Types of Pet Supplies
2.4.1 Types of Hygiene Care Supplies
3. The US Market Analysis
3.1 The US Online Pet Food and Supplies Market: An Analysis
3.1.1 The US Online Pet Food and Supplies Market by Value
3.1.2 The US Online Pet Food and Supplies Market by Segments (Pet Food and Pet Supplies)
3.2 The US Online Pet Food Market Analysis
3.2.1 The US Online Pet Food Market by Value
3.2.2 The US Online Pet Food Market by Pet Type (Dog and Others (Cats, Birds, Reptiles etc.)
3.2.3 The US Online Pet Dog Food Market by Type
3.3 The US Online Pet Supplies Market Analysis
3.3.1 The US Online Pet Supplies Market by Value
4. Impact of COVID-19
4.1 Impact on the US Online Pet Food and Supplies Market
4.1.1 Increasing Interest in Purchasing Pet Foods via Online Channel
4.1.2 Pandemic: An Opportunity for Online Retailers
4.1.3 Impact on Industry Players
5. Market Dynamics
5.1 Growth Drivers
5.1.1 Rising Pet Ownership
5.1.2 Increasing Urbanization
5.1.3 Surging Personal Disposable Income
5.2 Challenges
5.2.1 Vulnerability to Changing Consumer Preferences
5.2.2 Competition from Supermarkets and Mass Merchandisers
5.3 Market Trends
5.3.1 Online Pet Food Customization
5.3.2 Millennials evolving as Key Purchasers of Pet Foods and Supplies
5.3.3 Inflation in Spending on Pet Food and Supplies
5.3.4 Hike in Number of Internet Users
5.3.5 Vendors ensuring Easy Availability through Online Channels
6. Competitive Landscape
6.1 The US Online Pet Food and Supplies Market Players Comparison
7. Company Profiles
7.1 Amazon.com,Inc.
7.2 PetSmart
7.3 Walmart
7.4 Petco Animal Supplies Inc.
For more information about this report visit https://www.researchandmarkets.com/r/ketg8f
관련 글
└ [Arizton] 유연포장(flexible packaging) 시장, 2026년까지 약 2,120억 달러의 매출 달성 예상
└ 패키지드 팩트(Packaged Facts), 반려동물 사료 및 간식 산업에 대해 발표 예정
└ 카길, 바다에서 '제품 지속 가능성'에 대한 답을 찾다
└ Pet Food Experts, '반려동물 사료 및 용품 유통' 혁신을 주도할 주요 임원 발표
└ 내추럴발란스, 혁신을 준비하고 있는 펫전문 비즈니스 기업
└ 2020년 국내 펫푸드 수출액 전년 대비 83.5% 증가