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  • New sustainable product initiative builds on Petco's sustainability progress from 2020, including packaging savings and upcycling plastic waste into products (새로운 지속 가능한 제품 이니셔티브는 포장 절약 및 플라스틱 폐기물을 제품으로 재활용하는 것을 포함하여 2020년부터 Petco의 지속 가능성 발전을 기반으로 한다)

 

Petco Health and Wellness Company, Inc. (NASDAQ: WOOF), a complete partner in pet health and wellness, today announced a commitment to increasing its assortment of sustainable products to 50% by the end of 2025, reinforcing the company's pledge to corporate social responsibility and to preserving the health and wellness of pets, people and planet.

 

Petco Health and Wellness Company, Inc.(NASDAQ : WOOF)는 13일 다양한 지속 가능한 제품을 50%까지 늘리 겠다는 약속을 발표했다. 2025년 말, 기업의 사회적 책임에 대한 회사의 약속을 강화하고 반려동물, 사람 및 지구의 건강과 웰빙을 보존한다.

 

 

As part of its mission to improve the lives of pets, pet parents and Petco partners, half of Petco's complete assortment of pet products will align with at least one of five sustainability pillars:

 

반려동물, 반려동물 부모 및 Petco 파트너의 삶을 개선하기 위한 사명의 일환으로 Petco의 전체 반려동물 제품 구색의 절반은 다음과 같은 5가지 지속 가능성 기둥 중 하나와 일치한다.

 

  • Responsible manufacturing – brands and products that use responsible manufacturing practices during production (책임있는 제조)
  • Sustainably sourced materials – products made with materials like organic cotton or recycled nylon (지속 가능한 재료)
  • Sustainably sourced ingredients – food and treats made with ingredients that are more environmentally friendly or emit fewer greenhouse gases (지속 가능한 원료)
  • Responsible packaging – packaging designed to be refilled with the same type of product or for multiple uses (책임감 있는 포장)
  • Animal welfare – ensure animals are treated humanely and products meet Petco's cruelty-free standard (동물복지)

 

To help pet parents easily identify and shop for more sustainable pet products, Petco launched a new sustainable shopping destination at petco.com/sustainability and is now featuring in-aisle signage at the majority of its Petco pet care centers. Petco will also proactively provide resources and information to further educate pet parents on the benefits of sustainable pet products.

 

반려동물 부모가 보다 지속 가능한 반려동물 제품을 쉽게 식별하고 쇼핑 할 수 있도록 Petco는 petco.com/sustainability에서 지속 가능한 새로운 쇼핑 목적지를 시작했으며 현재 대부분의 Petco 반려동물 관리 센터에서 통로 내 간판을 특징으로 한다. Petco는 또한 지속 가능한 반려동물 제품의 이점에 대해 반려동물 부모를 교육하기 위해 사전에 자원과 정보를 제공할 것이다.

 

 

Petco Commits to Increasing Its Assortment of Sustainable Pet Products to 50% By the End of 2025

 

The commitment to featuring sustainable pet products in 50% of its assortment builds on Petco's significant environmental sustainability progress from 2020, including:

 

제품군의 50%에 지속 가능한 반려동물 제품을 선보이겠다는 약속은 2020년부터 다음을 포함하여 Petco의 중요한 환경 지속 가능성 발전을 기반으로 한다.

 

  • Using 92% less plastic and 23% less cardboard in packaging, compared to online-only retailers by fulfilling online orders in our Petco Pet Care Centers, which we estimate eliminated 3.6 million pounds of carboard waste and 30,000 pounds of plastic waste in 2020 alone (온라인 전용 소매 업체와 비교했을 때 Petco Pet Care Centers에서 온라인 주문을 처리하여 포장에 플라스틱 92%, 판지 사용 23% 감소. 2020년에만 360만 파운드의 판지 폐기물과 30,000파운드의 플라스틱 폐기물을 제거한 것으로 추정)
  • Upcycling 1.5 million plastic bottles into pet accessories with our "Started as a Bottle" program ("Started as a Bottle" 프로그램을 통해 150만 개의 플라스틱 병을 반려동물 액세서리로 업사이클링)
  • Eliminating 3.2 million pieces of packaging waste across Petco's owned brand products (Petco 소유 브랜드 제품에서 320만 개의 포장 폐기물 제거)

 

"Improving the lives of pets and people means improving our impact on the planet too," said Ron Coughlin, Chairman and Chief Executive Officer of Petco. "We know pet parents find it important for companies they do business with to carry more sustainable products and options. With this ambitious commitment as our first step, we embark on a journey aimed at not just meeting that expectation, but also raising the bar even higher. Petco's sustainability team has my full support to continue driving positive change within our business, industry and the world through ongoing, accelerated efforts."

 

Petco의 회장 Ron Coughlin은 "반려동물과 사람의 삶을 개선한다는 것은 지구에 대한 우리의 영향도 개선하는 것을 의미합니다. 우리는 반려동물 부모가 비즈니스를 수행하는 회사가 보다 지속 가능한 제품과 옵션을 제공하는 것이 중요하다고 생각한다는 것을 알고 있습니다. 이 야심찬 약속을 첫 번째 단계로 삼아 우리는 기대를 충족하는 것뿐만 아니라 기준을 높이기 위한 여정을 시작합니다. Petco의 지속 가능성팀은 지속적이고 가속화된 노력을 통해 비즈니스, 산업 및 세계에서 긍정적인 변화를 계속 추진할 수 있도록 전적으로 지원하고 있습니다."라고 말했다.

 

 

The commitment to increasing its assortment of more sustainable pet products is in line with Petco's recently launched Whole Health philosophy, and follows the company's bold moves to stop selling food and treats containing artificial colors, flavors and preservatives for dogs and cats; end the sale of specific electronic "shock" collars online and at pet care centers; and remove traditional rawhide options from store shelves in favor of safe, healthy alternatives.

 

보다 지속 가능한 반려동물 제품의 범위를 늘리겠다는 약속은 Petco가 최근에 시작한 Whole Health 철학과 일치하며, 개와 고양이를 위한 인공 색소, 향료 및 방부제가 포함된 식품 및 간식 판매를 중단하려는 회사의 대담한 움직임을 따른다. 온라인 및 반려동물 관리 센터에서 특정 전자 "충격" 목줄 판매를 종료한다. 그리고 기존의 생피 제거, 안전하고 건강한 대안에 찬성한다.

 

 

Petco will continue accelerating current environmental sustainability initiatives across merchandising, packaging, logistics, and service delivery, among other areas, and identifying opportunities for lowering its carbon footprint, increasing energy efficiency, and reducing waste. To that end, Petco will release its first environmental, social, and corporate governance (ESG) report in May of 2021 as part of its commitment to transparent and accountable communication to the communities the company serves.

 

Petco는 다른 분야 중에서도 특히 머천다이징, 포장, 물류 및 서비스 제공 전반에 걸쳐 현재의 환경 지속 가능성 이니셔티브를 가속화하고 탄소 발자국을 낮추고 에너지 효율성을 높이고 폐기물을 줄일 수 있는 기회를 식별할 것이다. 이를 위해 Petco는 회사가 서비스를 제공하는 지역 사회에 투명하고 책임있는 의사 소통을 위한 노력의 일환으로 2021년 5월에 최초의 환경, 사회 및 기업 지배 구조(ESG) 보고서를 발표할 것이다.

 

 

For more information on Petco's commitment to sustainability or to shop more sustainable pet products, visit petco.com/sustainability. For more on ESG at Petco, including sustainability, visit corporate.petco.com.

 

 

About Petco, The Health + Wellness Co.

 

Petco is a category-defining health and wellness company focused on improving the lives of pets, pet parents and our own Petco partners. Since our founding in 1965, we've been trailblazing new standards in pet care, delivering comprehensive wellness solutions through our products and services, and creating communities that deepen the pet-pet parent bond. We operate more than 1,500 Petco locations across the U.S., Mexico and Puerto Rico, including a growing network of more than 100 in-store veterinary hospitals, and offer a complete online resource for pet health and wellness at petco.com and on the Petco app. In tandem with Petco Love (formerly the Petco Foundation), an independent nonprofit organization, we work with and support thousands of local animal welfare groups across the country and, through in-store adoption events, we've helped find homes for more than 6.5 million animals. 

 

 

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