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산업

Jeep® Brand Debuts 'Earth Day: Video Conference Call' Across Social Media Channels to Celebrate Earth Day and Arrival of the New 2021 Jeep Wrangler 4xe

by 야호펫 2021. 4. 26.
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Jeep® brand launches "Earth Day" 2021 social media video across brand channels

 

 

The Jeep® brand's newest social media video, arriving on Earth Day, brings together the animals of the world via a video conference call to mark the arrival of the new 2021 Jeep Wrangler 4xe, and it appears they're not much better at the calls than their human counterparts.

 

Jeep® 브랜드의 최신 소셜 미디어 비디오는 화상을 통해 전 세계 동물을 한데 모아 새로운 2021 Jeep의 출시를 기념한다. 

 

 

In "Earth Day: Video Conference Call," animals, from apes, owls, snakes, elephants and alligators, to hippos, peacocks, iguanas, lions and wolves (keen observers to the video will see each participant's unique name), suffer technological issues on the call, ranging from "you're on mute" to "make the screen bigger" to others who have joined the meeting late and ask, "what did I miss?".

 

Prior to the launch of this video, the Jeep brand debuted the 60-second "Earth Odyssey" video during the 2021 Golden Globes in February, paying homage to the iconic film "2001: A Space Odyssey," but with a twist. The "Earth Odyssey" video takes viewers on a global quest with the Wrangler 4xe through many of Earth's different terrains and climates. While the Jeep explores these landscapes, animals sing along to the iconic classical music recording of "Also Sprach Zarathustra," frequently associated with the film. The grand finale arrives at an iconic monolith with the new Jeep Wrangler 4xe plugged into it, charging.

 

이 비디오를 시작하기 전에 Jeep 브랜드는 2021년 2월 골든 글로브에서 60초 분량의 "Earth Odyssey" 비디오를  데뷔하여 상징적인 영화 "2001 : A Space Odyssey"에 경의를 표했지만 반전이 있었다. "Earth Odyssey"비디오는 시청자가 지구상의 다양한 지형과 기후를 통해 Wrangler 4xe로 글로벌 퀘스트를 수행하도록 안내한다. Jeep이 이러한 풍경을 탐험하는 동안 동물은 영화와 자주 관련된 "Also Sprach Zarathustra"의 상징적인 클래식 음악 녹음을 따라 노래한다. 그랜드 피날레는 새로운 Jeep Wrangler 4xe가 연결된 상징적인 단일체에 도착하여 충전된다.

 

 

The ongoing "Earth Odyssey" campaign is created by the Jeep brand in partnership with Chicago-based agency Highdive.

 

진행중인 "Earth Odyssey" 캠페인은 시카고에 본사를 둔 대행사 Highdive와 제휴하여 Jeep 브랜드에서 제작했습니다.

 

 

Additionally, Jeep enthusiasts can explore the Jeep Store by Amazon for new 4xe-branded merchandise, including hoodies, T-shirts, tumblers and phone cases.

 

또한 Jeep 애호가는 후드 티, 티셔츠, 텀블러 및 휴대폰 케이스를 포함한 새로운 4xe 브랜드 상품을 Amazon의 Jeep Store에서 탐색할 수 있다.

 

 

2001: A SPACE ODYSSEY and all related characters and elements © & ™ Turner Entertainment Co. (s21)

 

 

A New Way to Enjoy the Jeep Wrangler

 

The Jeep Wrangler 4xe provides a unique on- and off-road experience. The most advanced powertrain ever developed for a Jeep Wrangler maximizes efficiency with an estimated 49 miles per gallon equivalent (MPGe) while eliminating range anxiety, delivering pure-electric operation for most daily commutes and hours on the trail.

 

지프 랭글러 4xe는 고유의 온ㆍ오프로드 경험을 제공한다. Jeep Wrangler를 위해 지금까지 개발된 가장 진보된 파워 트레인은 갤런 당 49마일(MPGe)로 추정되는 효율성을 극대화하는 동시에 범위 불안을 제거하여 대부분의 일상 출퇴근 및 트레일에서 몇 시간 동안 순수 전기 작동을 제공한다.

 

 

The 2021 Jeep Wrangler Sahara 4xe and Rubicon 4xe launch editions feature 375 horsepower, 470 lb.-ft. of trail-crushing torque, a 0-60 miles per hour performance time of just 6 seconds and a 17 kWh battery to readily handle most daily commutes and hours on the trail with electric-only power. The first-ever electrified Wrangler will be initially offered on two trim levels, Wrangler Sahara 4xe and Wrangler Rubicon 4xe.

 

2021 Jeep Wrangler Sahara 4xe 및 Rubicon 4xe 출시 에디션은 375마력, 470lb.-ft. 트레일 크러싱 토크, 단 6초의 시간당 0-60마일의 성능 시간과 17kWh 배터리로 대부분의 일일 통근과 전기 전용 전원으로 트레일에서 시간을 쉽게 처리할 수 ​​있다. 최초의 전기화된 Wrangler는 처음에 Wrangler Sahara 4xe와 Wrangler Rubicon 4xe의 두 가지 트림 레벨로 제공된다.

 

 

Torque from the electric motors in the Wrangler 4xe's hybrid powertrain arrives instantly on demand from the driver. The powertrain also delivers fuel-saving, seamless start-stop operation of the engine.

 

Wrangler 4xe 하이브리드 파워 트레인의 전기 모터에서 나오는 토크는 운전자의 요청에 따라 즉시 도착한다. 파워 트레인은 또한 연료를 절약하고 엔진의 원활한 시동-정지 작동을 제공한다.

 

 

Jeep has demonstrated 4x4 capability leadership for 80 years. Jeep vehicles were the first to feature an automatic full-time four-wheel-drive system, first 4:1 transfer case and first electronic front sway-bar disconnect system. Merging electrification into the Jeep lineup is a natural evolution of 4x4 technology.

 

Jeep은 80년 동안 4x4 기능 리더십을 입증했다. Jeep 차량은 자동 풀 타임 4륜 구동 시스템, 최초의 4 : 1 트랜스퍼 케이스 및 최초의 전자식 프론트 스웨이바 분리 시스템을 특징으로 하는 최초의 차량이다. 전기화를 Jeep 라인업에 통합하는 것은 4x4 기술의 자연스러운 진화이다.

 

 

Jeep Wave® Customer Care Program

 

Jeep Wave is a premium owner loyalty program filled with benefits and exclusive perks created to give Jeep owners the utmost care and dedicated 24/7 support. The Jeep Wave customer service program is available to the entire 2021 model-year Jeep brand lineup.

 

Jeep Wave는 Jeep 소유자에게 최고의 관리와 헌신적인 24/7 지원을 제공하기 위해 만들어진 혜택과 독점적인 특전으로 가득찬 프리미엄 소유자 로열티 프로그램이다. Jeep Wave 고객 서비스 프로그램은 전체 2021년형 Jeep 브랜드 라인업에서 사용할 수 있다.

 

 

Jeep Wave program highlights include:

 

  • Three years of worry-free maintenance at Jeep dealerships, including oil changes and tire rotations
  • 24/7 support via phone or online chat
  • Trip interruption and first-day loaner coverage
  • VIP access to select, exclusive Jeep brand events

 

Jeep Brand

 

Built on 80 years of legendary heritage, Jeep is the authentic SUV with capability, craftsmanship and versatility for people who seek extraordinary journeys. The Jeep brand delivers an open invitation to live life to the fullest by offering a full line of vehicles that continue to provide owners with a sense of security to handle any journey with confidence. Jeep Wave, a premium owner loyalty and customer care program that is available to the entire Jeep lineup, is filled with benefits and exclusive perks to deliver Jeep owners the utmost care and dedicated 24/7 support.

 

80년의 전설적인 유산을 바탕으로 제작된 Jeep은 특별한 여행을 원하는 사람들을 위한 기능, 장인 정신 및 다재다능함을 갖춘 진정한 SUV이다. Jeep 브랜드는 모든 여정을 자신있게 처리할 수 ​​있도록 소유자에게 안전감을 지속적으로 제공하는 전체 차량 라인을 제공함으로써 삶을 최대한 살기 위한 열린 초대를 제공한다. 전체 Jeep 라인업에서 사용할 수있는 프리미엄 소유자 충성도 및 고객 관리 프로그램인 Jeep Wave는 Jeep 소유자에게 최고의 관리와 헌신적인 24/7 지원을 제공하기 위한 혜택과 독점적인 특전으로 가득차 있다.

 

 

The Jeep vehicle lineup consists of the Cherokee, Compass, Gladiator, Grand Cherokee, Renegade and Wrangler. To meet consumer demand around the world, all Jeep models sold outside North America are available in both left- and right-hand drive configurations and with gasoline and diesel powertrain options. Jeep is part of the portfolio of brands offered by leading global automaker and mobility provider Stellantis. For more information regarding Stellantis (NYSE: STLA), please visit www.stellantis.com.

 

Jeep 차량 라인업은 Cherokee, Compass, Gladiator, Grand Cherokee, Renegade 및 Wrangler로 구성된다. 전 세계 소비자의 요구를 충족하기 위해 북미 이외의 지역에서 판매되는 모든 Jeep 모델은 왼쪽 및 오른쪽 핸들 구성과 가솔린 및 디젤 파워 트레인 옵션으로 제공된다. Jeep은 세계적인 자동차 제조업체이자 모빌리티 제공업체인 Stellantis가 제공하는 브랜드 포트폴리오의 일부이다.

 

 

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