Smart.Vet Integrates myVETstore into Virtual Care Platform

온라인 반려동물 매거진 yahopet

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2021. 4. 16. 20:41

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  • Enhancing the Telehealth Experience for Veterinary Professionals and Pet Owners (수의사 및 반려인을 위한 원격 의료 경험 향상)

 

With the rapid acceleration of veterinary telehealth usage worldwide due to the COVID-19 pandemic, Hill's Pet Nutrition has partnered with myVETstore and Smart.Vet to create an enhanced virtual care experience for pet owners!

 

COVID-19로 전 세계적으로 수의학 원격 의료 사용이 급속히 가속화됨에 따라 Hill's Pet Nutrition은 myVETstore 및 Smart.Vet과 제휴하여 반려인을 위한 향상된 가상 관리 경험을 제공했다!

 

 

Hill's Pet Nutrition create an enhanced virtual care experience for pet owners

 

Smart.Vet has now integrated myVETstore within their Virtual Care platform.  This new capability allows veterinary clinics that use myVETstore to have selected items from their product catalogue appear directly within the virtual consultation room.

 

Smart.Vet은 이제 Virtual Care 플랫폼에 myVETstore를 통합했다. 이 새로운 기능을 통해 myVETstore를 사용하는 동물병원은 제품 카탈로그에서 선택한 항목을 가상 상담실에 직접 표시할 수 있다.

 

 

A veterinary professional can recommend specific therapeutic nutrition, medications, and other pet-related items during virtual consultations with pet owners.  The veterinary professional can chat with the pet owner via video, phone, or message, recommend these  products in the consultation room, explain how they are to be administered, and discuss the expected outcomes as well as any potential follow-up that will be required. The pet owner can then easily purchase the product and have it shipped to their door or to their veterinary practice.

 

수의사는 반려인과 가상 상담을 통해 특정 치료 영양, 약물 및 기타 반려동물 관련 항목을 추천할 수 있다. 수의사는 비디오, 전화 또는 메시지를 통해 반려인과 대화하고, 상담실에서 이러한 제품을 추천하고, 관리 방법을 설명하고, 예상되는 결과와 필요한 후속조치를 논의할 수 있다. 그런 다음 반려인은 제품을 쉽게 구매하여 집이나 수의사에게 배송할 수 있다.

 

 

"We are proud to partner with myVETstore and Smart.Vet on this initiative", said Jenn Porter, General Manager at Hill's Pet Nutrition Canada.  "With more veterinarians and patients turning to telemedicine during COVID, we wanted to remove barriers in making recommendations for the profession so that we can achieve our mission of enriching and lengthening the special relationship between people and their pets through science based nutrition."

 

Hill's Pet Nutrition Canada의 제너럴 매니저 Jenn Porter는 "이 이니셔티브에 대해 myVETstore 및 Smart.Vet과 파트너 관계를 맺게 된 것을 자랑스럽게 생각합니다. COVID 기간 동안 더 많은 수의사와 환자가 원격 진료로 전환함에 따라, 우리는 과학 기반 영양을 통해 사람과 반려동물 사이의 특별한 관계를 풍부하게 하고 연장하는 우리의 임무를 달성할 수 있도록 직업 권장 사항을 만드는 데 장벽을 제거하고 싶었습니다."라고 말한다.

 

 

"The direct connection between myVETstore and Smart.Vet allows the pet parent to easily access the therapeutic diet that has been recommended by the veterinarian. With one click, users are able to sign in and go directly to the product page. We are excited to be part of this initiative" said Kathy Davies, CEO at myVETstore Canada Inc.

 

myVETstore Canada Inc.의 CEO인 Kathy Davies는 "myVETstore와 Smart.Vet의 직접 연결을 통해 반려인은 수의사가 추천한 치료 식단에 쉽게 액세스 할 수 있다. 사용자는 한 번의 클릭으로 로그인하여 제품 페이지로 바로 이동할 수 있습니다."라고 말했다.

 

 

"It is very important to the Smart.Vet team that the virtual consultation experience be as seamless as possible for both the pet parent and the veterinarian. Allowing for the integration of e-commerce within our platform removes extra steps in the process, saving time and hassle so that the participants can focus on what truly matters, the health of the pet" said Dr. Sharon Quinn, Co-founder at Smart.Vet

 

Smart.Vet의 공동 창립자 Dr. Sharon Quinn은 "가상 상담 경험이 ​​반려인과 수의사 모두에게 가능한 한 매끄럽게 진행되는 것은 Smart.Vet팀에게 매우 중요합니다. 당사 플랫폼 내에서 전자 상거래를 통합할 수 있도록 허용하면 프로세스의 추가 단계가 제거되어 시간이 절약됩니다."라고 말한다.

 

 

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