본문 바로가기
산업

Hard Rock Hotels Launches Its "Unleashed" Pet Program For Fourlegged Guests

by 야호펫 2021. 4. 16.
반응형
  • Participating Hard Rock Hotels are Rolling Out the Red Carpet to Welcome Guests and Their Pets (Hard Rock 호텔은 반려인과 반려동물을 환영하기 위해 레드 카펫을 출시한다)

 

Today, Hard Rock Hotels announces its new program geared toward guests' furry, four-legged friends. The new Unleashed program allows for pets to sit back, relax and enjoy the same luxury hotel experience as their owners while staying at participating Hard Rock Hotels. Unleashed was created in collaboration with hotel experts, partners, and pet owners to guarantee the program provides guests and furry friends alike with the best practices and standards possible.

 

4월 15일, Hard Rock Hotels는 다리가 4개인 털복숭이 손님들을 위한 새로운 프로그램을 발표했다. 새로운 Unleashed 프로그램을 통해 반려동물은 Hard Rock Hotels에 머무는 동안 반려인과 동일한 고급 호텔 경험을 편안히 앉아 휴식을 취하고 즐길 수 있다. Unleashed는 호텔 전문가, 파트너 및 반려동물 보호자와 협력하여 프로그램이 게스트와 털복숭이 친구 모두에게 가능한 모범 사례와 표준을 제공하도록 보장하기 위해 만들어졌다.

 

 

"It is of paramount importance that our guests feel at home during their stay at Hard Rock Hotels. Knowing that many of our guests are pet parents, we crafted a tailored experience providing creature comforts that are unique and engaging," said Dale Hipsh, Senior Vice President of Hard Rock Hotels. "The Unleashed program not only extends the option of traveling with pets but offers guests peace of mind knowing their pets will receive perks and pampering in an exceptional environment throughout their stay."

 

Hard Rock Hotels의 부사장 Dale Hipsh는 "Hard Rock Hotels에 머무는 동안 고객이 집에 있는 것처럼 느끼는 것이 무엇보다 중요합니다. 많은 고객이 반려동물 부모라는 사실을 알고, 우리는 독특하고 매력적인 안락함을 제공하는 맞춤형 경험을 만들었습니다. Unleashed 프로그램은 반려동물과 함께 여행할 수 있는 옵션을 확장할뿐만 아니라 반려동물이 머무는 동안 예외적인 환경에서 특전을 받고 애지중지할 것이라는 사실을 알고 있어 고객이 안심할 수 있습니다."

 

 

Hard Rock Hotels (이미지: 페이스북)

 

Two (2) pets weighing up to 50 pounds will be allowed per guest room and will be granted access to exclusive amenities including sWAG bags upon check-in, customized "pet tracks" playlists available on Spotify and more! Additionally, in honor of Hard Rock's motto "Take Time To Be Kind", a percentage of the pet fee will be donated to local animal shelters, varying upon hotel location.

 

객실당 최대 50파운드의 반려동물 두 (2)마리가 허용되며 체크인시 sWAG 가방, Spotify에서 제공되는 맞춤형 "반려동물 트랙" 재생 목록 등의 독점적인 편의 시설을 이용할 수 있다! 또한 Hard Rock의 모토인 "Take Time To Be Kind"를 기리기 위해 호텔 위치에 따라 반려동물 요금의 일부가 지역 동물보호소에 기부된다.

 

 

The property journey that Hard Rock and its partners have carefully curated will surely have your furry friend itching to tag along for another stay. Exclusive designated pet areas on property are available along with varying in-room amenities upon request at select participating locations. Call your destination prior to booking your stay to confirm the details of the participating property.

 

Hard Rock과 파트너가 신중하게 큐레이팅한 부동산 여행은 확실히 당신의 털복숭이 친구가 또 다른 숙박을 위해 따라 가고 싶어할 것이다. 일부 참여 장소에서 요청시 다양한 객실 내 편의시설과 함께 전용 전용 반려동물 구역을 이용할 수 있다. 숙박을 예약하기 전에 목적지에 전화하여 참여 호텔의 세부 정보를 확인하기 바란다.

 

 

Hard Rock Hotels (이미지: 페이스북)

 

Additionally, Hard Rock Hotels in every city implement Hard Rock's SAFE + SOUND program to ensure that guests can enjoy their hotel experience in a safe and sanitary environment. Hard Rock International partnered with world-renowned public health and safety organizations like EcoSure, an Ecolab Division, and NSF International, formerly known as the National Sanitation Foundation, to ensure its properties are SAFE + SOUND, meeting the highest standards of safety, sanitation, food handling and team member training. The enhanced SAFE + SOUND safety protocol includes, but is not limited to procedures such as a state-of-the-art, non-intrusive thermal temperature screening process before entering, social distancing measures and protective mask requirements for all team members.

 

또한 모든 도시의 Hard Rock Hotels는 고객이 안전하고 위생적인 ​​환경에서 호텔 경험을 즐길 수 있도록 Hard Rock의 SAFE + SOUND 프로그램을 구현한다. Hard Rock International은 EcoSure, Ecolab Division 및 NSF International과 같은 세계적으로 유명한 공중 보건 및 안전 조직과 협력하여 그 속성이 안전, 위생 및 환경의 최고 기준을 충족하는 SAFE + SOUND를 보장한다. 향상된 SAFE + SOUND 안전 프로토콜에는 진입 전 최첨단 비침입 열 온도 스크리닝 프로세스, 모든 팀원에 대한 사회적 거리 측정 및 보호 마스크 요구 사항과 같은 절차가 포함되지만 이에 국한되지는 않는다.

 

 

To learn more about the Unleashed program, visit www.hardrockhotels.com/unleashed. To explore Hard Rock Hotels around the world visit www.hardrock.com. Additional information about the Hard Rock brand and our breath of experiences can be found at www.hardrockhotels.com.

 

 

About Hard Rock®

 

Hard Rock International (HRI) is one of the most globally recognized companies with venues in 68 countries spanning 239 locations that include owned/licensed or managed Hotels, Casinos, Rock Shops®, Live Performance Venues and Cafes.

 

Hard Rock International(HRI)은 소유 / 라이센스 또는 관리 호텔, 카지노, Rock Shops®, 라이브 공연 장소 및 카페를 포함하여 239개 지역에 걸쳐 68개국에 장소를 두고있는 세계적으로 가장 인정받는 회사 중 하나이다.

 

 

HRI also launched a joint venture named Hard Rock Digital in 2020, an online sportsbook, retail sportsbook and internet gaming platform. Beginning with an Eric Clapton guitar, Hard Rock owns the world's largest and most valuable collection of authentic music memorabilia at more than 86,000 pieces, which are displayed at its locations around the globe.

 

HRI는 또한 2020년에 온라인 스포츠 북, 소매 스포츠 북 및 인터넷 게임 플랫폼인 Hard Rock Digital이라는 합작 투자를 시작했다. Hard Rock은 세계에서 가장 크고 가치있는 정통 음악 기념품 컬렉션을 86,000개 이상 보유하고 있으며 전 세계 각지에 전시되어 있습니다.

 

 

In 2021, Hard Rock International was awarded the Top Employer in the Travel & Leisure, Gaming, and Entertainment Industry by Forbes and also designated as a U.S. Best Managed Company by Deloitte Private and The Wall Street Journal.

 

2021년에 Hard Rock International은 Forbes에서 여행 및 레저, 게임 및 엔터테인먼트 업계의 최고 고용주를 수상했으며 Deloitte Private 및 The Wall Street Journal에서 미국 최고 관리 기업으로도 지정했다. 

 

 

In 2020, Hard Rock was honored as one of Forbes Magazine's Best Employers for Diversity and a Top Employer for Women. In addition, Hard Rock Hotels was named one of the top performing hotel brands in J.D. Power's North America Hotel Guest Satisfaction Study for the second consecutive year.

 

2020년에 Hard Rock은 Forbes Magazine의 다양성을 위한 최고의 고용주와 여성을 위한 최고의 고용주로 선정되었다. 또한 Hard Rock Hotels는 JD Power의 북미 호텔 고객 만족도 조사에서 2년 연속 최고 실적의 호텔 브랜드 중 하나로 선정되었다.

 

 

Hard Rock destinations are located in international gateway cities, including its two most successful flagship properties in Florida and home to the world's first Guitar Hotel® in South Florida, Global Gaming's 2020 Property of the Year. The brand is owned by HRI parent entity The Seminole Tribe of Florida.

 

이 브랜드는 HRI 모기업인 플로리다의 Seminole Tribe가 소유하고 있다.

 

 

관련 글

아스타투어, 국내 대형 호텔·리조트 이어 6곳 제휴사와 판매 협약 체결

윈덤 호텔, 펫시터 네트워크 로버와의 제휴를 통해 시너지 효과 기대