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산업

Flipp survey reveals 75% of U.S. and Canadian households are planning home improvements this Spring Black Friday

by 야호펫 2021. 3. 31.
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  • Flipp survey of 2,000+ adults found, households are willing to spend up to$5,000to complete home renovation projects this spring.

 

Flipp Spring Black Friday survey insights 2021

 

With the arrival of spring, the home improvement and renovation season is upon us. A new survey from Flipp, the go-to free shopping and savings app, reveals over three quarters of households across the U.S. and Canada are planning at least one home improvement project this spring. 

 

Flipp의 새로운 설문 조사에 따르면 미국과 캐나다의 3/4 이상 가구가 이번 봄에 적어도 하나의 주택 개량 프로젝트를 계획하고 있다고 한다.

 

 

Even with the current COVID climate, shoppers are planning to set aside a budget for sprucing up their home. Nearly 80% are planning to spend between $100 to $5,000 for indoor projects, while over 60% of respondents are planning to spend up to $500 on outdoor renovations. 

 

현재의 COVID 상황에도 불구하고 쇼핑객은 집을 꾸미기 위해 예산을 따로 책정할 계획이다. 거의 80%가 실내 프로젝트에 $100 ~ $5,000를 지출할 계획인 반면 응답자의 60% 이상은 실외 리모델링에 최대 $500 를 지출할 계획이다.

 

 

"Spring Black Friday is a shopping event that slowly turned into a key sales season for home and garden retailers, but it's still relatively unknown to consumers," says Nafisa Kassam, Flipp Chief Deals Officer. "From indoor DIY projects, to outdoor patio makeovers, our focus is to generate awareness for the shopping event that no one's heard of and inspire consumers to get started on their home DIY renovation project now!"

 

"실내 DIY 프로젝트에서 야외 파티오 화장에 이르기까지 우리의 초점은 아무도 들어본 적이 없는 쇼핑 이벤트에 대한 인지도를 높이고 소비자가 집 DIY 리노베이션 프로젝트를 시작하도록 영감을 주는 것입니다!"

 

 

Additional findings from the survey revealed:

  • The majority of home improvement projects in the U.S. will get started in March through May, while Canadian residents are more likely to wait to kick things off between April through June.
  • 90% of shoppers have flexible budgets to ensure they get the job done right. Most projects will take at least two weeks to complete.
  • Many consumers plan to tackle more than one room, most commonly the shared spaces in the home. Nearly 40% plan to do work on the living/family room.
  • Top three product purchase categories:
    • Paint 
    • Decor
    • Home furniture
    • Plants & flowers
    • Gardening supplies
    • Gardening tools
    • Indoor projects: 
    • Outdoor projects: 
  • 88% of shoppers will conduct research on the products they need, suggesting their home improvement purchases are not impulse buys.
  • The top 3 categories for home improvement inspiration include:
    • Online brochures/lookbooks
    • Store websites
    • Social media
  • Over 40% of residents in both the U.S and Canada groups shared that product quality is the most important factor in their purchasing decision (followed by price), and it is important for them to see the product in person before making a purchase. (미국과 캐나다 거주자의 40% 이상이 제품 품질이 구매 결정에서 가장 중요한 요소이며, 구매하기 전에 직접 제품을 보는 것이 중요하다는 점을 공유했다.)
  • Given the need to evaluate the product in person, the majority of purchases will be made in store. However, getting the project done is important; therefore, if lockdowns prevent in-store shopping due to COVID 19, the majority will switch to online shopping rather than abandoning the purchase. When the latter circumstance presents itself, the shopper will conduct additional online research to ensure they are purchasing what they need. (제품을 직접 평가할 필요가 있으므로 대부분의 구매는 매장에서 이루어진다. 그러나 프로젝트를 완료하는 것이 중요하다. 따라서 COVID 19로 인해 매장 내 쇼핑이 차단되면 대다수가 구매를 포기하는 대신 온라인 쇼핑으로 전환할 것이다. 후자의 상황이 나타나면 구매자는 필요한 것을 구매하고 있는지 확인하기 위해 추가 온라인 조사를 수행한다.)

 

 

Spring Black Friday typically runs from mid-March through mid-June, with retailers offering sales and deals to kick spring-summer selling into high gear. The awareness of the sales event however is currently at an all-time low, with only 20% of shoppers that are in the know in the U.S. That number is even less for Canada at 9%. 

 

봄 블랙 프라이데이는 일반적으로 3월 중순부터 6월 중순까지 진행되며 소매 업체는 봄-여름 판매를 최고 수준으로 끌어 올리기 위해 판매 및 거래를 제공한다. 그러나 판매 이벤트에 대한 인식은 미국의 쇼핑객은 20%, 캐나다의 경우 9 %에 불과해 현재 사상 최저 수준이다.

 

 

 

About the Survey

 

The Spring Black Friday consumer insights survey was conducted using an online panel from January 21st to 25th, 2021 and polled a sample of 2,000 U.S. and Canadian residents, focusing on consumer shopping trends, preferences and purchasing drivers for this year's Spring Black Friday season, under COVID -19 restrictions.

 

Spring Black Friday 소비자 인사이트 설문조사는 2021년 1월 21일부터 25일까지 온라인 패널을 사용하여 수행되었으며, 올해 Spring Black Friday의 소비자 쇼핑 트렌드, 선호도 및 구매 동인에 초점을 맞춘 2,000명의 미국 및 캐나다 거주자를 대상으로 실시했다.

 

 

About Flipp

 

Founded in 2007, Flipp is a retail technology company that is reinventing the digital shopping experience. The largest retailers and brands in North America use the Flipp marketplace to connect with millions of highly-engaged shoppers every day.

 

2007년에 설립된 Flipp은 디지털 쇼핑 경험을 재창조하는 소매 기술 회사이다. 북미에서 가장 큰 소매업체 및 브랜드는 Flipp 마켓 플레이스를 사용하여 매일 수백만 명의 참여도가 높은 쇼핑객과 연결한다.

 

 

With over 50 million mobile downloads, the Flipp app helps North Americans make the shopping process seamless and affordable by delivering local digital content to get the most out of their shopping and savings experience.

 

5천만 건 이상의 모바일 다운로드를 제공하는 Flipp 앱은 북미 지역의 디지털 콘텐츠를 제공하여 쇼핑 및 비용 절감 경험을 최대한 활용하여 쇼핑 프로세스를 원활하고 저렴하게 만들 수 있도록 도와준다.

 

 

Consumers use Flipp as the go-to weekly shopping tool to plan and find the best deals, helping shoppers save up to $45 weekly on their weekly bill across categories including grocery, home improvement, electronics, pharmacy, apparel, pets and more.

 

소비자는 Flipp을 주간 쇼핑 도구로 사용하여 최고의 거래를 계획하고 찾을 수 있으며, 쇼핑객은 식료품, 주택 개량, 전자 제품, 약국, 의류, 반려동물 등을 포함한 카테고리 전반에 걸쳐 주간 청구서에서 매주 최대 45달러를 절약할 수 있다.

 

 

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